duminică, noiembrie 01, 2009

Vesti bune! www.minunemica.ro

Anul trecut spuneam prietenilor despre "cutiutele" pe care le faurisem in sufletul meu pentru a pastra cu grija toate lucrurile speciale care mi se intampla.
Pentru ca oamenii, situatiile si intamplarile speciale din viata mea continua sa apara zilnic, sa imi aduca clipe de bucurie si lectii de viata, "cutiutele" faurite atunci in sufletul meu s-au deplasat spre spatiul virtual, putand fi deschise aici: http://www.minunemica.ro/ , unde un minunat fauritor de cutiute le-a gasit locul potrivit. Impreuna am faurit si alte cutiute la fel de speciale si le-am alaturat celorlalte, punandu-le pe toate in acest spatiu virtual in cre puteti gasi mici indicii pentru dezvoltare personala si explorari individuale, si, de ce nu, poate pentru transformari personale.
Va asteptam cu drag in acest spatiu virtual pe care il puteti recomanda si persoanelor dragi din viata voastra!
Casuta noastra virtuala va va primi ori de cate ori simtiti nevoia sa "ne vedem" si va invit sa va inscrieti si la newsletter-ul pe care il vom trimite periodic pentru a va tine la curent cu cresterea noastra si cu proiectele/programele/cursurile aflate in derulare sau pe care intentionam sa le derulam.
Dupa cum probabil v-ati dat seama, http://www.minunemica.ro/ este un proiect de suflet, pentru suflet, despre suflet, proiect pe care intentionam sa il dezvoltam, sa il crestem, asa cum cresti un copil - cu iubire, atentie, rabdare si intelegere - sau asa cum cresti o floare - o ingrijesti cu iubire, oferindu-i cu grija toate ingredientele de care are nevoie: apa, lumina, pamant bun pentru ea si un loc potrivit ei langa alte suflete-flori ...adica langa prietenii potriviti :)
Va multumesc din suflet pentru "vizitele" pe care mi le-ati facut aici, pe blogul "randuri...ganduri" si va astept de acum incolo pe http://www.minunemica.ro/ sa deschideti "cutiutele" cu invatatura, cu povesti, cu spiritualitate si cu muzica!
O zi cat mai placuta in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu