duminică, martie 22, 2009

Minune

Ana Blandiana, "Minune"

"Uneori, cand sunt fericita intr-adevar
Simt - sau poate numai mi se pare -
Cum - in varful fiecarui varf de par -
Imi creste cate o floare.
Si simt ca sunt grozav de frumoasa
Cu podoaba aceea imparateasca
Dar nu-ndraznesc sa misc fruntea prea tare
De teama sa nu se ofileasca,
Si nici sa ma uit intr-o oglinda
De teama sa nu se desprinda
Si, mai ales, e destul sa ma intristez numai un pic
Ca sa nu mai ramana din toata frumusetea nimic.

Eu cred ca puteti incerca si voi, binisor,
E usor:
Nu trebuie decat sa fiti
Foarte fericiti."

Anda Calugareanu, pe care o ascult oricand cu nostalgie, cu placere, cu regret, cu incantare ... a readus in sufletul meu "Minunea" si poate fi ascultata aici: http://library.radio3net.ro/playme.php?id=1502&m=p&pp=

6 comentarii:

  1. Multumesc, si tu sa ai primavara in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. O primavara frumoasa ca sufletul tau si blanda ca mangaierea mamei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Voi asculta muzica recomandata de tine!
    Ma voi gandi la vacanta si lectura in mijlocul naturii1
    Voi prinde putere sa merg mai departe si voi darui putere celor din jur!
    Imi este dor sa rad si sa dansez, tie nu????
    Nu trebuie sa fim foarte fericiti, cred eu, ci doar sa nu fim tristi si putem dansa!
    Plutesti chiar si numai daca te gandesti si asculti o muzica buna!
    Pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  4. O primavara frumoasa ca sufletul tau!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ella, multumesc mult pentru gandurile tale. Mie mi-e dor sa cant, sa rad si sa dansez de cand ma stiu, cred ca m-am nascut cu dorurile astea ...
    Imi mai e nespus de dor de munte, de verde-auriu prin paduri, de miros de clopotei de munte si de toate sufletele-flori de pe carari de munte. Pana la urma, natura ne invata totul, nu avem nevoie de nimic. Parintele Cleopa spunea atat de frumos ca natura i-a fost "universitatea duhovniceasca"...
    Fericiti suntem cand realizam ca, de fapt, cautam fericirea mult prea departe, cand de fapt e chiar aici, in noi ... Dar pana nu vom fi in armonie cu noi, credem ca armonia si echilibrul vin de la alte persoane si le si pretindem sa ne arate mai mult decat pot ...
    Si totusi ... ieri dimineata m-am trezit cu flori crescute in varful fiecarui fir de par ... si asa sunt si acum!
    Maine vei zambi si te vei simti mai puternica decat azi, important e mai intai sa iti zambesti tie ;)
    Pe curand, cu drag

    RăspundețiȘtergere