duminică, martie 22, 2009

Orgoliu

Nina Cassian, "Orgoliu"

"Nu am timp să dau tuturor o dovadă
A marilor, uimitoarelor mele virtuţi,
Cine are ochi de văzut, să vadă.
Altminteri, ochii mei rămân necunoscuţi.

Sunt unii care, întâlnindu-mă, au spus:
„Bine-ai venit în viaţa mea, minune!”
Sunt alţii care n-au avut ce spune
Si am plecat de la ei, mai departe, în sus.

Timpul e iute. Mai am câte un dar
de preţ – şi caut destinatari sub stele.
S-ar putea să-l îngrop în zadar;
Si-am să mă îngrop, ca faraonii, cu bogăţiile mele."

2 comentarii:

  1. Minunea este in noi!
    Viata este o minune.
    Ascult "esarfa in dar" si citesc "caut destinatar sub stele".
    O primavara asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, Ella.
    Eu ascult "Mugur de fluier", asa cum imi simt sufletul la ora asta tarzie ...
    O noapte cu liniste in suflet, pe curand.

    RăspundețiȘtergere