marți, februarie 24, 2009

Cutiile sufletului

Anul trecut mi-am asezat, simbolic, toate lucrurile bune care s-au intamplat peste an (intalniri cu persoane dragi, momente placute, momente in care am simtit "cresterea", ganduri frumoase din partea prietenilor sau cunoscutilor, lucruri simple ...), intr-o cutie imaginara, pentru a ma putea intoarce la ele in momentele dificile (desi stim ca tot ce e "dificil" se intampla pentru a ne invata ceva bun pentru viitor).
Astazi am citit despre aceasta simbolizare urmatoarele ganduri care vin de la Kathleen Geerlandt, o adepta a comunicarii bazate pe ecologie relationala si "follower" al lui Jacques Salomé, fondatorul metodei E.S.P.E.R.E. (Energie Specifica pentru o Ecologie Relationala Esentiala):

"Am faurit o cutie din lemn in care sa-mi pun bucuriile
O cutie din fier, in care sa-mi tin furiile
O cutie din argint in care sa stea sentimentele
O cutie din carton in care sa-mi strecor emotiile
O cutie cu flori in care sa-mi arunc fricile
O cutie din aur in care sa-mi ascund comorile
O cutie din panza prin care sa iasa nemultumirile
O cutie din catifea care sa-mi apere iubirile
O cutie incolora in care sa stea durerile
O cutie din casmir in care sa-mi alint dorintele
O cutie din nuc in care sa-mi alin suferintele
O cutie din satin in care sa-mi asez nevoile
O cutiuta in inima mea in care sa stea fericirea
Si un mic cufar in care sa-mi ascund tristetile."

Din "Comunicarea relationala pe intelesul celor mici" - Kathleen Geerlandt si Jacques Salomé, Editura Ascendent

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu